The Chronicles of Narnia

thechroniclesofnarnia.jpg

*Gratie bunavointei exacerbate a Dorei stau, pe raftul “special” amenajat din camera de ex-hostel in care locuiesc de mai bine de 5 luni, toate cele 7 volume din seria povestirilor din Narnia scrise in limba lor “materna”; abia l-am terminat pe al 3-lea, mai am 4, care vor fi gata cam in octombrie anul viitor la stilul in care le citesc – numai sa nu-i ziceti Dorei. Ca orice pamantean mai cu idei, am zis sa imi calc pe inima si sa vizionez filmul, at my peril; bun, am scos ecranizarea, subtitrarile si i-am dat drumul … “stai linistita, inceputul e intotdeauna neacaparant si mai greu digerabil” .. s-a consumat incipitul, am ajuns in minutul 30 al movie-ului, “nu-i nimic, pana intri in tema, te obisnuiesti cu actiunea, o sa devina palpitant” .. au trecut 60 de minute .. “eh, normal k nu te prea agiti, doar stii what follows” … la sfarsitul primei parti .. “eu cred ca pun alt film”. Deci nu mi-a placut, NU mi-a placut deloc; povestile in sine sunt fascinante cand le citesti -sau macar acaparante, dar filmul te plictiseste cu stil .. oare am crescut?

Leave a Reply

