Maxima zilei:violenta isi are radacinile in plictiseala

Miercuri, 27 februarie, sufar legal de WarinGita severa, uneori vulgara.

azi am urcat cu Dora si Cuntzan Turnul Sfatului – am crezut ca nu se mai sfarsesc scarile si ca inainte de a ajunge “pe pamant” ne vom fi prabusit sub subrezeala si greutatea pardoselii din lemn. Inainte de a incepe “turul turnului”, doamna draguta de la bilete – cred ca e singura blonda pe care am intalnit-o pana acum si care parea sa stie mai multe decat arata .. da, doamna era draguta si cu totul pe dinafara cand se ajunge la tehnologie .. draguta era singura blonda care parea sa stie mai multe decat arata..

cu 5000 de lei [50 de bani, 5 bani, tot nu am invatat] mi-am “procurat” 3 minute de priveliste cu telescopul – ce-am vazut? multe acoperisuri portocalii, o turla de biserica si cer .. o imensitate nesfarsita de cer. Mai prost de atat nu putea fi plasat telescopul!

P.S.: 1. uite, Octavia, ca am urcat si-n Turn! 😛

2. ca de obicei, titlul nu are nicio legatura cu the content 😀

Leave a Reply

