as I was going over the Cork and Kerry mountains 8-}

bineinteles ca nu m-am trezit … daca la 7.30 trebuia sa plec de acasa ca sa pot ajunge intr-un timp relativ decent la facultate, poi, eu abia la 7.30 ma trezeam, asa ca … mi-am indesat mai bine perna sub cap si am inceput sa astern, pe o ciorna mintala, alternative de activities for a Friday that caught me in love … bun, dupa ce am aruncat mai multe astfel de ciorne, am ramas cu una singura in fata; am mancat, m-am imbracat si-am zbughit-o pe usa … afara: congel, nu alta, un frig si-un vant de-ti intrau pana in cele mai hided si mai secret places pe care le-ai tinut la “saramura” pe timp de iarna. Am ajuns sa ma plictisesc de acelasi traseu zilnic, asa k am decis ca azi sa o iau pe Cetatii … unde un batran statea postat pe verticala, cu ochii inchisi si cu mainile la spate cu fata spre soare; am trecut linistita pe langa el … era prea absorbit de caldura 8->

toledo_mori_de_vant1.jpg

directia –> Astra Film Studio, trebuia sa-mi termin traducerea pentru “The Daughter from Yan’an” si .. nu am terminat-o, mai am vreo 20 de minute si o pot trimite, in format electronic, Mariei; tot azi am fost asked sa citesc scriptul pentru “Fat Fiances” joi, la ora 14.00, adik spun, de pe acum, pas pauzei de masa, cica nu sunt amatori pentru joi, dar EU voi citi scriptul 😀 camelia a fost bestiala azi, abia astept sa o revad joi [sau poate mai devreme ?!]

dupa “terapia” Astra, am plecat la facultate, iar in drum am mai verificat contul [ pt a mia oara] BRD – nu, nu mi-au bagat bursa nici acum ~X( sala 45, ultima de pe coridor, etajul I; Work&Travel USA, m-au plictisit cu stil, una vorbea prea mult, cealalta nu vorbea deloc, iar altul statea prea incruntat; dupa o ora am iesit din sala indignata cu procente maxime si am luat-o inapoi pe strada paralela cu Cetatii, spre casa, ma rog … casa, cat poate cuprinde notiunea, eu aflandu-ma in zibiu, cam hollow si cu prea multe aspiratii.

netul se pune la calcul pe lista de activitati cu data de astazi, ma rog, de ieri .. k e deja ora 1 aici, in universul jointurilor din menta uscata.

la 8 am tulit-o la andreea, la clatite cu coca-cola in compozitie si aici am ramas … to be continued ..

me happy happy hapyy, me very happy happy happy … for today-tomorrow-yesterday.

Leave a Reply

