rododendron la 20!

ca sa-l citez pe “el” : “Buna ziua, aici autorul.Bine ati venit in creierul meu, imi cer scuze de

dezordine”

de azi am luat ferma hotarare de a creste; azi am facut 20 de ani, azi mi-am pus dorinta cea mult ravnita si asteptata, azi …

ce-i drept, nu puteam primi cadou mai frumos, prietenii mi-au daruit-o … “Dragostea dureaza 3 ani”

a ajuns de pe raftul librariei pe raftul propriu de romane

adunate ca pe

pietre pretioase ..

“dragostea dureaza cat vrei tu, o viata, sa iubesti toata viata la fel ca la 20 de ani” … n-am sa le uit, dar imi voi aduce aminte sa le confrunt cu ce va ramane din mine peste ani, cand vor fi trecut de mult cei 3 si 3 si 3 de ani …

6 responses to this post.

  1. Posted by vamelie on April 22, 2008 at 11:19 pm

    ei, cine te-a inspirat acum ? recunoaste, recunoaste…I’m a muse =))

    Reply

  2. :-?? nu am scris-o acuma, doar acum s-a nimerit sa postez ..

    Reply

  3. La multi ani!?

    Reply

  4. And I’m a mule… 🙂

    Reply

  5. uuuuuh, creepy?!:P

    Reply

Leave a Reply

