my cană-ary:D

am scos la pensie cana luata in octombrie, pt k sa fim sinceri, o cana nu poate fi folosita mai mult de jumatate de an :-” .despartirea nu a fost pe cat va puteti imagina de grea .. mi-a promis k o sa-mi faca vizite, iar cand imi voi schimba adresa o voi anunta [la spate, degetele erau incrucisate] pt k astfel sa keep in touch, ma intelegeti!

dar sa lasam trecutul si sa vorbim de prezent, k la viitor nu mi-e gandul, inca:>

v-o prezint pe ary, cana mea loiala [pt inca juma’ de an, dar sa nu-i ziceti]:D

cu toate ca e cana mea, nu puteam, totusi, neglija faptul k am cam ingramadit-o in sacosele de cumparaturi si s-a cam botit, asa k am pregatit-o pt sedinta foto especially for my blog si i-am modificat putin si coloritul ;))

nu-i asa ca-i sweeeeeeeet? ;;)

in caz k o sa zici “nu”, o sa regreti imediat, daca zici

“da, promit sa-ti fac cunostinta cu ary ;;)

with love, ary’s [present] owner 😀

6 responses to this post.

  1. Cana mea preferata a devenit cioburi. Am lasat-o pe calorifer, sa se odihneasca si a cazut. Inclusiv ingerasul desenat pe ea a disparut. Viata canilor de portelan.

    Reply

  2. ma intreb care e soarta sufletelor de portelan ..

    Reply

  3. Aceeasi.

    Reply

  4. ar fi prea trist ..

    Reply

  5. Tot un cuvant, e ora cuvintelor singuratice. Este.

    Reply

  6. daca vrei sa fie cand poate nu e nici spatiu nici timp de ele, de ei, de mine, de tine ..

    Reply

Leave a Reply

