Sibiu Jazz Festival all in all.

Cronica Festivalului de JAzz de la Sibiu, Editia a 38-a, 2008 in curand pe

blogul revistei bum.bac –>http://revistabumbac.blogspot.com

p.s.:poze realizate de sorANA.danke schon, sorANA!

7 responses to this post.

  1. Posted by Soso on July 5, 2008 at 7:53 am

    nu.. de fapt ultima poza e facuta de mine.. grrr! copyright, copyright! imi cer eu drepturile.

    numa bine

    Reply

  2. oooooops, las’ soso, k oricum pachetu’ d marlboro nu ti-l mai dau =)) vacanta faina, :*

    Reply

  3. Posted by Soso on July 6, 2008 at 4:16 pm

    ce legatura are pariul ala cu sosetele lu’ sora-mea? anyway, astept un email de la tine sa imi zici daca mai vii la artmania sau nu. sa stiu o treaba, sa nu-mi fac planuri. daca nu, iti voi imprastia cd-urile peste cibin. am zis.

    :*

    p.s.: nice blog

    Reply

  4. Posted by Soso on July 6, 2008 at 4:17 pm

    si se scrie “Danke schön”, cu Umlaut… ;))

    Reply

  5. soso, fii serioasa si nu amesteca sosetele surorii tale in “treburile” noastre murdare :-”

    p.s.:bitte ;)) nu mi-ai zis daca ti-a placut dulceata?;;)

    Reply

  6. si nici cd-urile mele cu cibinul, nu au nimic in comun, n-ar duce un trai sanatos 😀

    Reply

  7. Posted by Soso on July 9, 2008 at 6:44 am

    da. foarte bun. dulceata de Moldavia. si eu sunt jumatate moldo. 😛 Bunica a facut experimente cu dulceata ta, nu mai stiu care dintre ele. In orice caz, l-a amestecat cu unu’ de macese. :)) A iesit foarte bun.

    Reply

Leave a Reply

