rasar culori.

ştii, e primul post de anul ăsta … şi culmea e că am mai multe lucruri de spus ca niciodată până acum … şi tocmai pentru că trăiesc atât de intens mi-e oareşicum altfel .. să scriu despre tot ce se întâmplă, adică mai bine nu scrii nimic pe propriul tau blog cu care te “făleşti” decât să scrii şi să realizezi că nu e nimic adevărat din ce crezi că e, că, de fapt, te minţi cu stil că o duci bine. Mi-am pierdut şi din “limbajul” pe care-l foloseam înainte, când scriam câte ceva despre mine, despre alţii … dar mai ales despre mine, pentru că prin prisma mea îi urmăresc atent şi observ pe ceilalţi, pe ei … şi dacă tot veni vb de EI … află că mă înconjoară o mână de oameni atât de special “fabricaţi” încât mă mir cum de mă înţeleg eu cu ei; eu, care vorbesc întruna şi care mă schimb de la o stare la alta cu o viteză ceva mai ameţitoare decât viteza luminii, care spun tot timpul ce gândesc pentru că nu mă pot abţine, care mai tot timpul stau pe gânduri şi zâmbesc în acelaşi timp, eu care … mi-s atât de aiurea când vreau … şi când nu vreau; şi ştiu că sună foarte formal, dar le mulţumesc în mai multe moduri: pentru că sunt aşa de duşi şi aerieni [şi nu, nu e o specie de aliens], k pot face cu ei totul, că acum e ora care este şi în 80 de minute plecăm in Halba-Iulia la plimbare [şi la altele :-“], k multe … nici nu ştiu ce o să fac mâine, nici nu ştiu când mă intorc,

knd o să ne întâlnim la o bere în R’n’B, că deja mi s-a făcut dor şi azi m-a sunat şi am vb mult şi cred că iar prind aripi şi nu mai ştiu dacă e de bine sau de rău, k fosta lui prietenă nu mă suportă şi că e posibil să facă o criză când o să ne vadă, că …. nu mai are sens, nici măcar n-aţi înţeles ce vreau să spun pentru că scriu aşa cum gândesc, adik “alandala”, fără sens, fără nicio noimă.

de vreo săptămână mă auzi spunând întruna “ce frumoooooooos!!!!”, eh, zi tu ceva de asta. de fapt, nu zi, ka mi-e groază.

fghddh

nici nush ce să mai zic …. aş vrea să mai scriu de teatru, de una alta, dar până la urmă am făcut o recenzie, zic eu, bună la ce simt şi ce gândesc,

iar eu nici măcar nu ştiu dacă e adevărat ce-mi spune sau nu ….

iar am folosit un cuvânt de mai multe ori, bine că nu e “spontaneous”. nah, aveţi grijă pe unde călcaţi, ce fumaţi şi ce visaţi, eu, una, vă urez de toate … bune să fie.pa!

3 responses to this post.

  1. Posted by manuela on February 11, 2009 at 10:23 am

    ba…dupa cum ti-am zis..am zambit pe tot parcursul articolului.ce frumoooooosssssss!multumesc ca te-ai gandit sa stai la camin anu’ asta,si nu in chirie.in concluzie….articolu’ e de bine!ti pup,buey

    Reply

  2. Posted by vamelie on February 11, 2009 at 4:40 pm

    mie,oarecum,mi-e dor de georgiana!(nici de bine,nici de rau…asa,mi-e doar dor)

    Reply

  3. pai, georgiana e jiji, … adik tot ea e … numai k e mai departe si mai atasata de anumite lucruri … k incearca si ea, k ceilalti sa supravietuiasca … chiar crezi k s-a schimbat asa de mult, vasali?

    Reply

Leave a Reply

