dintr-un caiet de regie

el alergă câteva ture prin parc.atunci o văzu.soarele dispăru pentru o clipă.şi asta fără exagerare.

s-au întâlnit în cantină. s-a aşezat la masa ei. şi-au vorbit…

EL: nu mai ajung acasă.
EA: ok. mai eşti aici? mai eşti încă aici?
EL: bineînţeles. unde altundeva să fiu?
EA: am o dragoste de care trebuie să uit. de ce te uiţi aşa la mine?
EL: fiindcă vreau să te văd mereu. vreau să mănânc ceva ca lumea
EA: oricum eşti prea gras.
EL: tu ai picioare frumoase.
EA: ale tale sunt bătrâne şi pline de pete. “why doesn’t it work?”.
EL: n-am devenit încă atât de pervers
EA: eşti homo? eşti chiar atât de homo, încât să citeşti reviste pentru femei? sau poate nu îţi mai plac. facem baie într-un vulcan şi nu murim. de ce?
EL: pentru că îl sorb până la fund.
(EA: nu prea ştie să fută, dar îl învăţ eu.)
EL: ce-i măgăria asta? dacă nu-ţi sunt de ajuns, plec.
EA: tatăl meu ne-a părăsit pe mine şi pe mama când aveam zece ani. era atât de puternic… nu vreau să-mi mai fie frică. îl caut în fiecare bărbat şi nu pot să-l găsesc. tu nu eşti ca el, dar nu e vina ta.

un an după ce plecă, s-a reîntors. ea a dat jos fotografiile cu alţi bărbaţi şi a agăţat-o pe a lui.

EA: te-am aşteptat. ştiam că te vei întoarce, eu am greşit. hai să o luăm de la capăt. poate că legătura noastră a fost prea intensă. am fost cu alţi bărbaţi şi m-au plictisit. acum sunt singură de câtva timp.

trecu pe lângă ea şi rânji

EL: eu nu fac aceeaşi greşeală de două ori.

avea membrul sculat.

EA: lasă-mi timp. trebuie să învăţ să trăiesc cu un om. n-am reuşit asta niciodată cu nimeni. n-am fost cu nimeni atât de mult împreună cât am fost cu tine. n-am fost cu nimeni atât de mult împreună…
EL: am fost patru luni împreună.
EA: da, aşa e.
EL: hai să plecăm de-aici. acolo unde am fost eu e cald. acolo şi marea îţi va mângâia trupul. acolo vom putea trăi împreună.
EA: ce să fac acolo? eu aici trăiesc.
EL: ne căsătorim? ştiu ce-i de făcut: merg la tine şi fac ceva de mâncare, iar în noaptea asta facem un copil! aveţi ceva împotriva extenuării?


EA: nu mai simt nimic. a fost o greşeală. iubesc un bărbat pe care nu-l cunoşti şi care nu mă iubeşte. asta de câţiva ani. îmi pare rău. acum ar fi mai bine să pleci. am încercat să ascund acest lucru, dar nu pot să-l uit. e mereu în mine.
EL: bine. dacă vrei şi eu pot să trăiesc cu tine fără să mă iubeşti. putem să mai facem o dată dragoste?
EA: nu cred. dar încearcă să mă suni. ştiu că nu sunt normală, dar nici tu nu eşti. dacă mă iubeşti, ai să-nţelegi. ar fi putut să meargă între noi. am avut momente frumoase. tu eşti doar o imagine pe care încerci să o imiţi. ai nevoie de un al doilea chip care să te lumineze. dar trebuie să înveţi să trăieşti şi pe întuneric.

planeta se stinsese.

2 responses to this post.

  1. Posted by Ana on November 24, 2009 at 9:08 pm

    Ceau 😉
    Pentru ca vrem o iarna plina de zambete, ne-am gandit sa lansam campania “Un zambet pentru tine” la nivel national. Planul e sa impartim zambete prin oras si vrem sa fim cat mai multi, pentru cat mai multe clipe de bucurie!

    Mai multe detalii despre campanie gasesti aici: http://zambesc.lumebuna.ro/2009/11/campania-nationala-un-zambet-pentru-tine/. Tot aici sunt si niste bannere pe care le-ai putea adauga pe blog-ul tau pentru a le spune si prietenilor tai despre aceasta initiativa. Te asteptam pe 5 decembrie, la ora 14, sa imparti voie buna alaturi de noi.

    Reply

  2. Oh. Câte amintiri…
    Vremea dragostei, Vremea morţii! 🙂

    Reply

Leave a Reply

