42.

Beau un vin … singură … mi-am îmbrăcat cămaşa în dungi armonios nuanţate, ascult Coldplay, nu am dat atenţie, dar îmi place, vorbeşte despre moarte, despre cât de scurt este timpul … de fapt, despre morţi, mulţi morţi inexistenţi, dar care, la un moment dat sau altul, şi-au dat duhul.

Am terminat vinul, am turnat altul.

E prima iarnă în care nu vreau să ningă, dacă tot trăim în timpuri diversificate, atunci vreau să mă trezesc în primăvară, fără preludiu … vreau o primăvară fără preludiu, dar o vreau acum, că mâine s-ar putea să mi se facă dor de o toamnă romantică, iar mie când mi se face dor … .

Beau un vin şi aştept să mă suni.

Leave a Reply

