a 2-a zi before FITS

azi am cunoscut-o pe Aya, pe seama careia am facut o glumita .. in romana, bineinteles, nu era cu rea intentie, dar ne-am amuzat; la intrebarea Florentinei cum i se pare, pana acum, Sibiul, ea a raspuns ca ‘here is free dog’, dupa indelungi cugetari, ne-am dat seama ca era vorba de cainii care patruleaza zi si noapte pe Balcescu si nu numai, problema arhi cunoscuta; si, continua Aya, la ei nu vezi asa ceva, iar continuarea mea a fost:  “nu, pentru ca ii mancati!” Serios ca nu a fost din rautate! Dar Gina s-a ‘foarte’ amuzat. Azi m-am cam plimbat dupa poze cu locatii si intrebari cu raspunsuri, nu mi-a prins rau, a fost antrenant, iar cele doar 4 ore de somn s-au dovedit a fi chiar mai mult decat suficient pentru a ma tine activa aaall day loong, asta daca nu vorbim de cele 8 ore la lucru. curat murdar ca m-am cam saturat sa imi dea Moldovan lectii despre cum sa fii la locul de munca. nervi irositi aiurea.

trebuie sa aduc aminte de Florentina, care chiar daca pare putin mai ‘prea’ tinerica – poate e doar parerea mea, s-a dovedit a fi foarte utila si a facut multe interviuri pentru tema de azi. o bila alba pentru Florentina! un lucru care imi place foarte mult la sedintele astea de la Amber, e ca discutam orice si ca, intr-un fel, parca nu conteaza doar festivalul, dar si legaturile care se creeaza intre noi de la o sedinta la alta.

pot spune ca am avut o zi plina, pentru ca dupa toata miscarea pe care am facut-o in cautare de locatii, am avut timp sa-i pregatesc lu’ Vladu‘ un mic-dejun gustos si sa ajung in statia de autobuz la timp. sa speram ca maine voi reusi sa fiu la fel de practica, pentru ca fac foietaj cu ciuperci!

Pe maine!

p.s.: azi au ridicat baietii de la tehnic niste ‘chestii’ in Piata Mare. din cate am vazut, e vorba de tot decorul si toate sculele de care au nevoie danezii de la Aktionstheater Pan.Optikum. pentru ca spectacolul lor – Transition-  incepe la 22.50 vineri, prima seara de festival, voi avea timp sa ajung de la lucru si sa ma minunez, cu gura cascata, de ce pot face unii. dupa care, o sa-mi usuc amarul cu muuultaaa bere la clubul festivalului. abia astept!

Leave a Reply

